Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

SWIPE & SHOP APP!

Zoals Pamela, co-founder van Spot&Shop, zelf zei:''Bloed, zweet en tranen heeft het ons gekost, maar hij is er... Swipe &Shop, dé Tinder-app voor fashion!''
Een tijdje geleden liet ik jullie al weten dat ik naar Hoofddorp afgereisd ben om een gloednieuwe app te testen! Ik mocht toen als een van de eerste deze fantastische app testen om te kijken of het allemaal goed werkten, of ik goed over weg kon met de app, of ik nog iets mistte in de app en ga zo maar door!

De dames van Spot&Shop ontwikkelde naast de super handige site, ook zo’n handige app! De Swipe&Shop app geeft je een hoop inspiratie! Je kunt, net als bij Tinder (en we weten allemaal wel hoe dit werkt), een item liken of disliken. Wanneer je een item liked komt deze direct op je wishlist! Super handig. Daarnaast staat er nog allerlei handige informatie bij het product zelf bijvoorbeeld de prijs, waar je het product kan verkrijgen, hoe lang de verzending duurt en hoe je kan betalen! Eigenlijk alles wat je dus wilt weten wanneer je iets nieuws gaat kopen!



Like een item en vindt het gelijk terug op je wishlist!

De app is verkrijgbaar voor Android en te downloaden in de AppStore!

Heb jij de app al gedownload? En begint jouw wishlist ook al te groeien?! Oeps..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten