Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

MY WEEK IN PICTURES #3


Kijk je mee wat ik afgelopen week gedaan heb?!


Afgelopen weekend had een ik een weekend zoals hoe een weekend hoort te zijn! Ik moest zaterdag overdag werken en 's avonds had ik een gezellige avond met 3 van mijn beste vriendinnetjes!
De avond begon met een lekker etentje bij sushi restaurant Mint in Eindhoven.
Daarna dronken we wat cocktails bij Mundial. Voor mij een alcoholvrije pineapple cocktail, want ja, ik was de BOB deze avond! Om vervolgens er weer eens een goed stapavondje van te maken op Stratumseind. 
Zondag ben ik ook nog opstap geweest, maar die foto's zijn niet toonbaar, haha!

's Maandags ging ik samen met mijn zus naar Rotterdam. We zouden eerst de nieuwe H&M bezoeken en daarna naar de Markthal gaan.  
De markthal vond ik echt gaaf! Zoveel leuke kraampjes met allerlei lekkers!

Dinsdag ben ik eerst lekker gaan sporten en daarna heb ik lekker een bakje kwark met appel, rozijntjes en kaneel gegeten!

Daarna ben ik ein-de-lijk een nieuw dekbedovertrek gaan kopen! Dat was zo'n beetje het laatste wat ik nog moest doen voordat m'n kamertje helemaal op en top zou zijn! 


Woensdag heb ik gewerkt en daarna lekker een uurtje lesgegeven! 

Donderdag had ik lekker een lui dagje! En dus niet zo veel gedaan. 


Hoe was jouw week?!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten