Pagina's

vrijdag 7 november 2014

ROOM TOUR!


    Finally… the room tour!
Vandaag laat ik jullie zien hoe mijn kamertje geworden is! Ik ben zelf heel blij met het resultaat. Soms wordt er wel eens gezegd dat een interieur eigenlijk nooit af is, hier ben ik het eigenlijk wel mee eens! Ik zie heel vaak wel weer iets nieuws wat me leuk lijkt voor in mijn kamer. Zo wil ik bijvoorbeeld nog een leuke letter banner boven m'n bed, een mooi nieuw kleed voor over het bed, misschien wil ik de pootjes van de nachttafeltjes nog wel schilderen,  ga zo maar door!  
Kijk je mee in mijn kamer?!

Hier is het bed 1-persoons, maar het kan ook uitgeschoven worden naar een 2-persoonsbed! Handig voor al ik nog oooooit een vriend krijg, haha.






Ik ben erg blij met mijn kamertje! Wat vind jij ervan?!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten