Pagina's

vrijdag 21 november 2014

DIY | MEMORIE BOX

Vandaag de eerste DIY!

Ik wilde al een tijdje iets leuks waar ik mijn mooie of misschien wel minder mooie herinneringen in kon bewaren. Dat kan natuurlijk met een fotoboek of een dagboek. Maar ik koos er voor om een Memorie Box te maken.
Voor deze DIY kocht ik bij Xenos een grote Weck pot, daar verfde ik met Whiteboard verf van de Hema een klein vlakje op. Daar kan je zelf bijvoorbeeld een leuke tekst op krijten, ik koos voor een klein hartje.

Vanaf vandaag begin ik herinneringen die voor mij belangrijk zijn in deze pot te verzamelen! Zo ga ik volgende maand naar Armin van Buuren, wie weet komt er een leuk briefje van dit concert in de pot!
21 november 2015 staat alvast in mijn telefoon genoteerd, dan ga ik de pot namelijk weer open maken en alle leuke herinneringen lezen!
Wat vind je van mijn Memorie Box?! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten