Pagina's

vrijdag 13 juni 2014

FESTIVAL FEVER



Na een week hard werken op school waarin alle deadlines behaald moesten worden, werd mijn harde werken beloond met een festival weekend. En met het weer van afgelopen weekend was dat natuurlijk totaal geen straf!
Zaterdag heb ik achter de bar gestaan op Lakedance. Wat een geweldig festival is dat! In augustus zal er een tweede editie zijn, ik denk dat ik daar dan maar eens zelf goed ga feesten!

Net zoals vele van ons wilde ik er helemaal op en top uitzien toen ik naar 7th Sunday ging. Dus ging ik vooraf even shoppen.
De laatste tijd zag ik vaak erg gave outfits waar er een mooie lange rok in te zien was. ''Een rok? Hmm.. eigenlijk niet echt iets voor mij, doe mij maar een lekker shortje!'' Toch heb ik mezelf in een rok gehesen en is de ouftit naar mijn mening helemaal festival-proef!   
Daarnaast is een ‘basic-zwarte-rok’ eindeloos te combineren, ideaal!




Wat vind jij van mijn festival-outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten