Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

SNEAKER ADDICTED




Alweer een paar gave sneakers..

Sneakers kan je nooit genoeg hebben, vind ik. Sneakers zijn eindeloos te matchen om een gave outfit te creĆ«ren. 


Zo kreeg ik een jaartje geleden een paar Nike Air Max van mijn zus. Nike Air Max? Ja, Nike Air Max en ze zijn gaaf! In het begin moest ik zelf ook nog even wennen hoor, ‘Nike Air Max zijn voor gabbertjes..’, maar ik ben blij dat ik ze heb! Want met een jeans en een stoer shirtje is je outfit helemaal compleet, als je het mij vraagt.

Het liefste draag ik elke dag sneakers. Gewoon omdat het zo fijn loopt. Ik kan er uren op vooruit. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik het totaal niet erg vind om mijn geld aan een paar 'stoere patta's' uit te geven!
Maar een mooie pump, of een chique slippertje is natuurlijk ook wel eens leuk op z’n tijd. 

De Nike Air Thea’s staan nog altijd hoog op mijn wishlist..

Draag jij ook zo graag sneakers? 

3 opmerkingen:

  1. Hee!

    Wat tof dat je blog online is gegaan!
    Ik ga het zeker in de gaten houden.

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi!

    Jaa, eindelijk hihi!
    Leuk. Nog super bedankt voor al je hulp!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je roze Nike Roshe run en je grijze Adidas sneakers super leuk!

    liefs
    giientjeee

    http://giientjeee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen