Pagina's

vrijdag 27 juni 2014

MY WEEK IN PICTURES #1



Deze week een ‘my week in pictures’, omdat het me wel eens leuk leek mijn momenten van de afgelopen week door middel van foto’s aan jullie te laten zien, met weinig woorden.

Zaterdag en zondag had ik gewerkt, dus vond ik zondagavond dat ik wel een heerlijk softijsje verdient had! Met discodip natuurlijk..


Maandag moest Nederland weer voetballen. Als ik eerlijk ben was dit de eerste wedstrijd die ik gezien heb, shame on me.. Dat komt omdat ik de vorige wedstrijden moesten werken of dans les moest geven, balen!
Gelukkig lieten onze jongens ook even aan mij zien hoe goed ze zijn, door de winst van 2-0!


Dinsdag ben ik, na een flinke workout in de sportschool, gaan shoppen in Roermond. Ik ging samen met mijn zus naar de Designer Outlet Roermond. Sinds vorige week woensdag ben ik elke ochtend in de sportschool te vinden. Normaal heb ik daar met school, werk etc. niet zoveel tijd voor, wat ik erg jammer vind. Daarom vind ik het nu zo heerlijk om deze zomervakantie volle bak te sporten.
Maar ik wil natuurlijk wel fashionable op de crosstrainer staan. Om een nieuwe sportoutfit aan te schaffen is de Designer Outlet Roermond de perfecte plek.



















                                                                                          
       




En OEPS.. ik kocht ook weer een paar sneakers. Hoezo sneaker addicted


Woensdag kreeg ik het boek van Rens Kroes; Powerfood binnen! Dinsdagavond besteld, en woensdag al in huis! Topservice bij Bol.com.


Donderdag ging ik met mijn moeder en zus een dagje naar Amsterdam. We zouden even bij familie op bezoek gaan, en vooral gezellige grachtjes en winkeltjes bezoeken. Ik had het idee om dat alles op de fiets te doen.. Super handig, toch? Je kunt zo van locatie naar locatie zonder op de tram te hoeven wachten of lang te lopen. Helaas viel mijn plan in duigen.. :(  Om een fiets te huren met je OV-chipkaart, had ik dit al 3 dagen van te voren aan moeten vragen via internet. Uiteindelijk hebben we dus maar de tram gepakt, ook niks mis mee. Nu weet ik voor de volgende keer dat ik het eerst aan moet vragen ;)


Tijdens onze heerlijke lunch aan het Leidseplein zat er zomaar een prachtige vlinder op het hek. 


Ik had zo’n honger dat ik niet eens de tijd nam om een foto te maken van mijn home-made Tuna salad.. oeps!

Deze quote kwam in tegen tijdens mijn bezoekje aan de Forever 21.  Misschien heeft deze quote iets te vaak toepassing op mij, hihi.


Dit schattige armbandje kocht ik een lief winkeltje aan de 9 straatjes.



Hoe was jouw week?

1 opmerking: