Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

BACK TO SCHOOL


Terwijl ik vorige week nog schreef over mijn Endless Summer, realiseerde ik me deze week dat school al weer heel dicht bij komt. Ik moet namelijk 25 augustus alweer naar school. En weet je? Ik vind het fijn dat ik weer naar school ga!

Klinkt gek eh, maar na ruim 2 maanden vakantie heb ik er wel weer zin in. Ook omdat ik erg benieuwd ben naar het komende schooljaar.
Ik heb namelijk afgelopen schooljaar een breed oriƫntatie jaar gevolgd, en nu staat de keuze vast. Ik word nu opgeleid tot allround styliste.

Zoals elk jaar hoort er bij het naar school gaan nieuwe schoolspullen. Ik laat je vandaag zien wat ik allemaal kocht, om een nieuw schooljaar tegemoet te gaan.
Uhm.. ja, als ik in de HEMA ben kan ik mezelf niet in bedwang houden..
      Het sticky notes boekje was 1,50
      De memo-hartjes waren 0,50
      De houten stempelset was 2,50
       Het etui’tje was 2,95
       De pennen waren 1,00 p.s.
       De agenda was 1,50
       Het washi tap was 2,50






Voordat ik de HEMA binnenloop spreek ik altijd een bepaalt budget af met mezelf, zodat ik niet nog meer ga kopen..







Wat vinden jullie van mijn aankopen? 
En kan jij ook helemaal gelukkig worden van deze frutseltjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten