Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

ENDLESS SUMMER

We zitten alweer op de helft van de zomer, maar door het weer van vandaag lijkt het al wel herfst! Hoewel mijn vakantie al weer bijna tegen het einde aanloopt, heb ik me zelf eigenlijk nog geen een keer verveeld. Gelukkig maar! Ik ben natuurlijk op party vacay geweest, heb veel gewerkt en heb mezelf op andere manieren goed kunnen vermaken.

Om ook de laatste weken van de vakantie goed door te komen heb ik een lijstje opgesteld, wat je eventueel kan doen zodat ook de laatste weken van de vakantie voor een top vakantie zullen zorgen. Waar je nog lang over gesproken zal worden.

Morgen is het namelijk de 2de editie van Lakedance!
Met 4 fantastische area’s zul je deze dag zeker uit de je dak gaan!

Van 11 augustus tot en met 18 augustus zal Boedapest op zijn kop staan door het Szigetfestival. Een week lang party’en! Met grote artiesten zoals Calvin Harris, Stromae, Tom Odell, Clean Bandit en ga zo nog maar even door.

Zoek je het iets dichter bij huis? Is het met dit weer totaal geen straf om een filmmarathon te houden.
Wat is jouw favoriete film?

Ben jij gek op hakken, stampen en raven? Dan heb je Decibel vast al wel op je partyagenda staan? Ik sta achter de bar, dus kom gerust een drankje doen! J

Met mooi weer een dagje naar het strand. Picknick mand vullen met wat lekkere snackjes, handdoekjes mee en gaan!

Wat gaan jullie nog voor leuke dingen doen deze vakantie?!


1 opmerking:

  1. Leuk vooruitzicht ik ga gewoon lekker chillen, en ik zie wel wat mijn dag brengt :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen