Pagina's

vrijdag 29 augustus 2014

INSPIRATION | FALL


Hoewel het officieel nog zomer is, is de herfst al goed op weg. En bij een nieuw seizoen horen nieuwe kleren.

Ik vind het altijd heerlijk als ik weet dat de zomer bijna afgelopen is en dat ik weer de nieuwste items kan gaan shoppen voor de winter, en andersom.
Gelukkig hangen de winkels al weer lekker vol met de nieuwste collecties. Zo heb ik al een aantal musthaves in m’n hoofd die ik gewoon MOET hebben deze winter.

Ik draag in de winter zo’n beetje altijd zwart.. Gewoon omdat ik me fijn voel in zwart en omdat het altijd wel te combineren valt. Je zult dus ook niet zoveel kleur tegen komen in mijn kast.. Oeps! Kijk je mee naar wat ik nog op mijn wishlist heb staan voor deze winter?!

                                                       Ik ben nog opzoek naar een mooie winterjas. But I love this one!
                                   
                                                    Zwarte blazer, altijd handig!
                                                     Miauw.. Oversized tiger blouse
                             Nu ik mijn camera weer meer gebruik is zo’n toffe camerariem er super leuk bij!
                                                  Leuk tasje om mee op stap te nemen!

Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor schoenen ik wil voor deze winter.. 
Heb jij al gave boots? Laat het me weten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten