Pagina's

vrijdag 26 september 2014

KLEUR JE KAST!


Welke kleur komt er dit najaar in jouw kast?! Hoewel zwart mijn favoriete kleur is, voor zover je zwart een kleur mag noemen, leek het me ook wel leuk wat andere kleuren toe te voegen!

Maar welke kleur past nu echt bij mij? Om daar nou eens achter te komen deed ik een kleurtest. Ik deed deze test op de site van de Flair, klik hier als jij de test ook eens wilt doen!

Uit mijn test kwam dat ik een 100% golden girl ben! Wat inhoudt;
‘Jij gaat er 100% voor! Je vrienden en collega's kunnen op je rekenen, je mist geen deadlines en bent nooit te laat.  Je hebt een heel duidelijk zicht op wat juist en fout is. Rommelige mensen frustreren je maar. Je plant zo goed dat er altijd tijd is voor de leuke dingen in het leven.’

Dat van die rommelige mensen klopt denk ik niet helemaal.. Soms ben ik ook een beetje een sloddervos hoor. Maar voor de rest klopt dit denk ik wel bij mij!

Dit wetende ging ik HUP opzoek naar wat inspiratie! Om nou een hele goude garderobe aan te schaffen leek me een tikkeltje to much, maar kledingstukken met gouden accentjes of gouden accessoires vind ik dan wel weer leuk! Kijk je mee?
Een mooi minimalistisch armbandje van Heart to Get! Gouden accessoires zijn er eigenlijk altijd eindeloos te vinden, mooie en wat minder mooie.. 
Pak je deze herfstvakantie nog een zonvakantie mee? Dan kan je je look helemaal afmaken met een goude tattoo!
Je outfit compleet maken met een riem doe je zo! Te verkrijgen bij onze Zuider buren, online modehemel!

Deze gave blouse, met een goud detail, is te vinden bij Seasen Sister Sale. Een grote sale die van 26 september t/m 5 oktober in Eindhoven is. Kijk voor meer informatie op Facebook!

Deze toffe jas is te verkrijgen bij ModeMusthaves!

Welke kleur ben jij, en klopt dit?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten