Pagina's

vrijdag 19 september 2014

TATTOO L♡VE

‘JIJ?! Een tattoo?!’. Dat is de reactie die ik vaak krijg als ik over een tatoeage praat met iemand. Ik zou namelijk heel graag een tatoeage willen. En nee, geen mega sleeve of ‘la familia’ op m’n borst. Nee, gewoon een mooi bescheiden tattoo’tje.

Het vereeuwigen van iets op je lichaam, het is een heftige stap. Een stap die je niet zo maar moet maken, want het zal voor altijd blijven staan! Daarom ben ik al een tijdje bezig met het denken of ik het wel écht ga doen..
Toen ik op vakantie was in Albufeira, hebben mijn vriendinnen en ik een henna tatoeage laten zetten. Zo’n ding die er eigenlijk al na 1 weekje af is. Maar het was wel de ultieme manier om te kijken of ik het wel echt mooi vind!

Vanwege mijn werk mag ik geen tatoeages in het zicht hebben. Maar eigenlijk zou ik daar sowieso zelf al nooit voor kiezen. Wanneer je bijvoorbeeld na een tijd spijt heb van je keuze, is ‘dat ding’ nog altijd in het zicht. Bij sollicitaties naar bepaalde functies kan je er ‘problemen’ mee krijgen. Ga zo maar even door.
Daarom heb ik hét perfecte tattoo plekje gevonden! Ik wil namelijk graag een klein, subtiel hartje aan de zij kant van mijn rib. Auw, schijnbaar één van de pijnlijkste plekjes.. Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden!

Ik heb voor jullie wat fijne inspiratie op een rijtje gezet!
Blogger Jennie, van Jennie from the blog, heeft precies het hartje wat ik wil!
Maar ik ontdekte het hartje al eerder bij Yolanthe, die samen met haar zussen de tattoo heeft gezet!







Heb jij een tattoo of zou je er graag eentje willen?! Let me know..

4 opmerkingen:

  1. Ik heb afgelopen dinsdag m'n 6e tatoeage gezet :D een mooie pijl op m'n rib. Het was heel pijnlijk, maar mijn enkel vond ik nog meer pijn doen!
    Zo een hartje is zo gezet. :) Heb voor mijn pijl een half uur gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie inspiratie! Ik ga er meteen een paar pinnen hoor ;) Ik heb sinds een paar weken een tatoeage op mijn rib. Ja, een rotplek en bij mij helemaal omdat ik daar nogal wat littekens en overgevoelige zenuwen heb overgehouden aan een operatie. Maar het is de pijn helemaal waard hoor! Ik heb een klein woordje, maar ik denk dat een klein hartje nog korter duurt. Even doorbijten en dan komt het vast goed, al moet je het natuurlijk wel 100% zeker weten ;) xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx! Ik denk idd dat de pijn wel verzacht wordt, als het resultaat mooi is! Hoe lang duurde het zetten van jouw tattoo? Ik weet het eigenlijk al wel 100% zeker, haha. XX

      Verwijderen
  3. Mooie tattoos! Zelf zou ik nooit (dat denk ik iig nu) een tattoo nemen...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen