Pagina's

vrijdag 12 september 2014

KORTE KOPPIES!

''OMG! DIT WIL IK OOK.'' Dit weekend keek ik de eerste aflevering van Holland’s Next Top Model 2014 terug. In de eerste aflevering komen de nieuwe modellen in beeld, maar nog interessanter, hun make-over! Bij de een wat heftiger als bij de ander..
June heeft het geweten.. Van een ‘soort van dooie kat’ op haar hoofd, zoals Fred van Leer dat zo mooi verwoorde, naar een stoer kort koppie. Maar wat is het gaaf! Ik ben helemaal verkocht. Maar ga ik dit echt doen, durf ik dit echt?! Mijn haar is op het moment zooo lang.. Voordat ik de knoop door ga hakken, eerst wat lekkere inspiratie!
June, Holland's Next Top Model 2014
Ken je Marjolein van Benelux' Next Top Model nog? 
Of Anke van Holland's Next Top Model 2013?!
En natuurlijk presentatrice Anouk!
Maar ook bekend blogger Cindy van Dyck heeft een stoer kort kapsel!


Wat vind jij van een kort koppie?! Zou jij het zelf durven?

1 opmerking: