Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

FOOD ON FRIDAY#1



I just love this quote!

Als ik iemand zeg dat ik bijvoorbeeld een salade mee heb genomen voor de lunch, reageren ze al snel; ben je aan het lijnen? Welk dieet doe je?

Sinds ik de te gekke verhalen van Teni op www.fitbeauty.nl lees, raak ik steeds weer geïnspireerd om zo gezond mogelijk te leven. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer van die heerlijk vette frietjes eet, of nooit meer een bakje chips pak, maar dat ik gewoon meer rekening wil houden met een ‘gezonde leefstijl’.
De verhalen en recepten die Teni deelt op haar blog, zijn voor mij, en vele anderen, heel herkenbaar. Om gelukkig met jezelf te zijn, moet je goed in je lijf zitten en gezond eten en sporten kan daar enorm bij helpen!

Het boek van Rens Kroes wat ik 2 weken geleden binnen kreeg, zoals je hier kan zien, is dan ook zeer inspirerend. Zij is ervan overtuigd dat Powerfood helpt aan zo’n happy and healthy lifestyle. Om dit zelf te ervaren probeerde ik de laatste dagen wat recepten uit. Kijk maar mee!



Kickstart ontbijt!
Een lekker en stevig ontbijtje voor dat ik naar de sportschool ging! 

Uhm.. ik kon echt maar 10 lepels vol opeten, machtig!


















Lekker snacken. Met deze chocoballetjes is dat dus helemaal niet erg!
Voor de wedstrijd van afgelopen woensdag besloot ik wat ‘gezonde’ hapjes te maken. Een daar van was de zelf gemaakte guacamole, voor bij de chips. Iets minder gezond, maar wel heel lekker.


Je hebt nodig:
2 ready-to-eat avocado’s
1 zakje kruiden voor guacamole, ik gebruikte 
guacamole dip mix van het merk Santa Maria. 

Ben jij ook iemand die graag zo gezond mogelijk leeft? Of heb je een lekker recept? Laat gerust een reactie achter.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten