Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

MY WEEK IN PICTURES #2


Vandaag een nieuwe ‘my week in pictures’. Kijk mee wat ik deze week allemaal gedaan heb!

Afgelopen weekend had ik een druk, maar zeker een heeel leuk weekend!
Vrijdag ben ik naar Hoofddorp afgereisd om een nieuwe app te testen. Het gaat om de app van Spot & Shop, die Swipe & Shop zal heten. Wanneer de app in de Appstore te vinden zal zijn zal ik hier meer over vertellen. So stay tuned!


Zaterdag ging ik naar de Mercedes-Benz Fashion Week in Amsterdam. Meer daarover lees je in een apart artikel, klik hier.


 Zondag ging ik samen met een vriendin naar het Funky Food Festival op Strijp-S in Eindhoven. Met dat heerlijke weer was dit volgens mij een geslaagde editie. Op het plein stonden allemaal gezellige kraampjes met eten en drinken. Voor een groot deel biologisch!
Het lekkere broodje linksboven zag er alleen al prachtig uit! Kijk voor meer informatie hier

Maandag ging samen met mijn 2 zussen shoppen. Volgende week zondag ga ik op vakantie, dus even wat laatste vakantie inkopen gedaan! Dit leuke jumpsuite is gemakkelijk te combineren met een hakje, of lekkere slippertjes.
Als ik opstap ga vind ik het altijd handig een klein tasje mee te nemen waar ik mijn portemonnee, telefoon en wat andere dingetjes in kan doen.  

Dinsdag was mijn moeder bij een boer hier in de buurt verse bosbessen en aardbeien wezen plukken. Yumm.. lekker vers van het land!

Woensdag ging ik, net zoals elke dag, weer naar de sportschool. Vandaag ging ik voor het eerst met echte gewichten aan de slag, pfoee. Ik heb het gevoelt!

Donderdag ging ik lekker in de zon liggen, waar een Hot Energy Drink met een goed boek wel bij kon helpen. Het recept vind je hier!

Wat heb jij allemaal gedaan deze week?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten