Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

MBAFW | Spijkers & Spijkers



Voor degene die mij op Instagram en Facebook volgen, zullen afgelopen week al wel iets voorbij hebben zien komen.

Soms is het zo bizar wat je allemaal in een korte tijd kan bereiken! Nadat ik juni besloot een eigen blog te beginnen, had ik nooit kunnen dromen dat ik al zo snel uitgenodigd zou worden voor een groot evenement zoals de Amsterdam Fashionweek.
Afgelopen zaterdag ging ik samen met Lisa van llittleblonde naar Amsterdam om de show van Spijkers & Spijkers te bewonderen. Voor ons beide was dit de eerste keer dat we naar een echte ‘fashion show’ zouden gaan. Dus we waren allebei heel benieuwd wat we allemaal konden verwachten!
Toen we onze tickets opgehaald hadden zijn we de ‘’gashouder’’, de locatie waar de show zich bevond, binnen gelopen. Al meteen bij binnenkomst kwamen we een aantal BNN’ers tegen! Onder andere Fred van Leer, Janice, Leco en een aantal andere bekende Nederlanders.
Na even wat rondgelopen te hebben en andere bloggers ontmoet te hebben, konden we de zaal in waar de show plaats zou gaan vinden.
De show bevatte kleurrijke creaties, wat echt iets voor Spijkers & Spijkers is. Ik laat jullie mijn favoriete stukken zien!



 Fotocredits: Peter Stigter



Wat is jouw favoriet? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten